Індивідуальна корекційна робота "У пошуках власного Я"
Мета: актуалізація питання "хто Я?"; мотивація самодослідження; усвідомлення власних цінностей та своєї унікальності; актуалізація власних досягнень; розвиток впевненої поведінки; формування позитивної самооцінки.
НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ
ПРАЦІВНИКІВУ
ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Мета: актуалізація питання "хто Я?"; мотивація самодослідження; усвідомлення власних цінностей та своєї унікальності; актуалізація власних досягнень; розвиток впевненої поведінки; формування позитивної самооцінки.
НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ
ПРАЦІВНИКІВУ
ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЗБІРНИК
КОРЕКЦІЙНИХ ПРОГРАМ
з профілактики девіантної поведінки учнів
професійно-технічних навчальних закладів
з профілактики девіантної поведінки учнів
професійно-технічних навчальних закладів
Програма корекції девіантної поведінки старших підлітків.
Психологічний міні-тренінг "Все геніальне - просто!" (або ігри з уявою)
У нашому навчальному закладі проходив обласний конкурс фахової майстерності з професії "Штукатур". Для супроводжуючих осіб (майстрів, викладачів) провела психологічний міні-тренінг з використанням МАК на тему: "Все геніальне - просто!" (або ігри з уявою).
Учасники були ознайомленні з методом роботи метафоричних асоціативних карт. Час пролетив непомітно, всі активно працювали, у групі панувала позитивна атмосфера.
Учасники були ознайомленні з методом роботи метафоричних асоціативних карт. Час пролетив непомітно, всі активно працювали, у групі панувала позитивна атмосфера.
Практичне використання метафоричних асоціативних карток на семінарі для молодих педагогів.
Як учні, так і педагоги із задоволення працюють з метафоричними асоціативними картками.
Проведення тренінгів з учнями за програмою
"Захисти себе від ВІЛ"
На заняттях завжди панує позитивна атмосфера.
Немає коментарів:
Дописати коментар